Paful Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paful Forum

Doğum Tarihi:05/12/07 :)

AnasayfaKapıLatest imagesKayıt OlGiriş yap
En son konular
» Here is your founder
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime14/15/2009, 10:02 tarafından Child Of The Night

» Club Penguin Fan Club
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime112/31/2008, 20:06 tarafından borabora09

» ilk Uyarısını ALan KUllanıcılar:
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime112/19/2008, 19:35 tarafından Heavy-Rock

» İMZALAR!
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime112/19/2008, 19:34 tarafından Heavy-Rock

» yeni forum diye boşa mı boğaz patlatıyoruz?!
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime112/19/2008, 19:33 tarafından Heavy-Rock

» POPMUNDO FUN CLUB
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime112/9/2008, 14:05 tarafından borabora09

» YENİ FORUMUMUZ!!!
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime110/30/2008, 20:20 tarafından Heavy-Rock

» Nedir Fun ve Fan Club?
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime19/7/2008, 19:48 tarafından borabora09

» Devler liginde en büyük hezimetler
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:24 tarafından jeff_hardy

» Cem Zeng'e Çin işkencesi
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:16 tarafından jeff_hardy

» RUSLAR ÇEKİLİYOR!
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:13 tarafından jeff_hardy

» ABD, boğazlardan geçiş izni istiyor
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:12 tarafından jeff_hardy

» MARS TOPRAĞINDA YAKICI TUZ MADDESİ BULUNDU: Evet su var, hayatın gelişmesi için ortam var ama TOPRAĞ
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:10 tarafından jeff_hardy

» TÜRKİYE YARIN 453. MİLLİ MAÇINA ÇIKIYOR
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:08 tarafından jeff_hardy

» GARİP BİR SÜNNET OLAYI
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/19/2008, 10:07 tarafından jeff_hardy

En iyi yollayıcılar
Child Of The Night
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Vote_lcapVille Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Voting_barVille Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Vote_rcap 
Heavy-Rock
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Vote_lcapVille Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Voting_barVille Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Vote_rcap 
An-T-Rap
jeff_hardy
nevermind
TheSuperamo
lPathFinderl
borabora09
Amroth Ciryatan
skeleton

Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet

Aşağa gitmek 
4 posters
YazarMesaj
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Mesaj Sayısı : 1021
Nerden? : İstanbul
Meslek/Hobiler : Öğrenci
Coins :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue900 / 100900 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue900 / 100900 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Uyarı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Müzik Ruhu :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Rep Puanı :

Seviye :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 05/12/07

Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Empty
MesajKonu: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 03:56

I'm giving up the ghost of love
In the shadows cast on devotion
She is the one that I adore
Creed of my silent suffocation
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
Bittersweet
I won't give up
I'm possessed by her
I'm wearing a cross
She's turning to my god
Bittersweet
I want you
[I'm only wanting you]
And I need you
[I'm only needing you]
Bittersweet

TERCÜMESİ

Aşkın hayaletini bırakıyorum
Sadakatin üzerine düşen gölgelere
Taptığım kişi o
Sessiz boğuluşumun inancı
Üzerimdeki hem iyi hem de kötü olan büyüyü boz
Kaderin kollarında kaybolan
(Hem iyi hem de kötü)
Pes etmeyeceğim
Ele geçirildim onun tarafından
Bir haç giyiyorum
O benim İlah'ım oluyor
Kaderin kollarıda kaybolan
Hem iyi hem de kötü
Seni istiyorum
Sadece seni istiyorum
Ve sana ihtiyacım var
Sadece sana ihtiyacım var
Hem iyi hem de kötü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://paful.yetkin-forum.com
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Mesaj Sayısı : 490
Nerden? : cehennemin dibinden
Meslek/Hobiler : öğrenci
Coins :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue170 / 100170 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue750 / 100750 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Uyarı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Müzik Ruhu :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue70 / 10070 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Sitelerle aran nasıldır? : ii gibi xD
Hangi Müzik Türü sana uyuyor? : heavy metal
Ruh Haliniz : sinirli
Rep Puanı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue58 / 10058 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Seviye :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 22/03/08

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:12

laurinin sesi baştan kötü çıkıo ama sonra dan süper oluo ville nin seside baştan uygun ama sonradan lauri ye göre çok kalınlaşıo ama süper bi şarkı olduğunuda süleyebilrim ama sana rep vermiyorum çünkü sen kazana düştün Very Happy

En son An-T-Rap tarafından 8/9/2008, 10:22 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Rep Puanı :

Seviye :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:17

Very Happy zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue170 / 100170 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue750 / 100750 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Uyarı :

Müzik Ruhu :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue70 / 10070 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Rep Puanı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue58 / 10058 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Seviye :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:25

sence mert bu şarkıda kim ler olsa daha ii olurdu

bence chester ve mr.lordi Very Happy
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:27

chester fazla kaçar bu şarkıya...

Mr.Lordi olabilir o alışık deil romantik slow şarkılara ama...
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:37

children of the night slow alışır o ama cheste fazla kaçmaz numb ın başındaki gibi sakin söyler yani demek istediğim akıcı bi ses lazım bu şarkıya mesela bu şarkının başına lauri hiç uymamış sesi çok cırtlak çıkıo sonra ville nin sesi çok kalın onu demek istiom şarkı sakin durdun bi ses lazım bu şarkıya Wink
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 10:57

zaten bass çok var şarkıda ville iide lauri evet bras detone gbi
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/9/2008, 13:33

chester sakin söyledimi çok akıcı söylüo bulunmaz onun gibi solist çok şanslı linkin park
Heavy-Rock
Admin
Admin
Heavy-Rock

Erkek
Mesaj Sayısı : 784
Yaş : 28
Meslek/Hobiler : Öğrenci,Konsollar
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Sitelerle aran nasıldır? : Süper
Hangi Müzik Türü sana uyuyor? : Rock Forever
Ruh Haliniz : NoRmAl
Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/11/2008, 14:36

kanka çok sağoooooooooooool xD
http://www.paful.yetkin-forum.com
nevermind
V.İ.P Üye
V.İ.P Üye
nevermind

Erkek
Mesaj Sayısı : 268
Yaş : 30
Meslek/Hobiler : xbox 360 live
Coins :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue60 / 10060 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Hangi Müzik Türü sana uyuyor? : Rap&Rock
Ruh Haliniz : Gta 4 oynamak isteyen :=
Rep Puanı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue40 / 10040 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Seviye :

Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/11/2008, 15:00

oha konu başlığını üşenmeden yazdonmı helal olsun Very Happy
https://paful.yetkin-forum.com/
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/11/2008, 15:44

ne var nie yazılmasın uzun diil ki Wink
nevermind
V.İ.P Üye
V.İ.P Üye
nevermind

Erkek
Mesaj Sayısı : 268
Yaş : 30
Meslek/Hobiler : xbox 360 live
Coins :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue60 / 10060 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Hangi Müzik Türü sana uyuyor? : Rap&Rock
Ruh Haliniz : Gta 4 oynamak isteyen :=
Rep Puanı :
Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Left_bar_bleue40 / 10040 / 100Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Right_bar_bleue

Seviye :

Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/11/2008, 17:43

yanda küçük olarak çıkıyo ya orda uzun gözüktü
https://paful.yetkin-forum.com/
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/12/2008, 09:04

dorudur hade az kaldı 400 mesaja Very Happy
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/12/2008, 11:45

EMEERRNT demiş ki:
kanka çok sağoooooooooooool xD

NP kankam Smile

nevermind demiş ki:
oha konu başlığını üşenmeden yazdonmı helal olsun Very Happy

Bikaç saniyemi aldı evet... Very Happy
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/12/2008, 12:08

dedim ben uzun deil die Very Happy
Child Of The Night
Admin
Admin
Child Of The Night

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/12/2008, 12:45

Ville Valo(H.I.M),Lauri Yiönen(The Rasmus),&Apocalyptica-BitterSweet yazmakta ne var şimdi...
An-T-Rap
Süper Moderatör
Süper Moderatör
An-T-Rap

Erkek
Coins :

Saygınlık :

Uyarı :

Müzik Ruhu :

Rep Puanı :

Seviye :

MesajKonu: Geri: Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet   Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet Icon_minitime18/12/2008, 13:22

yani Very Happy

Ville Valo (H.I.M),Lauri Yiönen (The Rasmus) & Apocalyptica-Bittersweet
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası